PRICACY

maandag 30 november 2015

MY LITTLE RABBIT, work in progress



Zijn ze niet lief? mijn 2 bunny's?

Konijnen breien blijft een van mijn grote creatieve passies. Het is dat ik nu met zoveel andere dingen bezig ben, maar tussendoor is dit een heerlijk werkje.

Zeker met mijn vierkante sokken-breinaaldjes ( klik hier). Wat is er nu prettig aan breien met vierkantje pennen? Ze hebben hetzelfde effect als haken met een ergonomische haaknaald. Je krijgt geen pijn in je handen en je breit beslist gelijkmatiger.

Het patroon van Julie Williams is geweldig ( klik hier ) en wat ik van haar geleerd heb, is dat alleen met de allermooiste wol het prachtige konijnen worden, die zacht en warm aanvoelen, die jaren lang aan 1 oor kunnen worden meegesleept en waar ongegeneerd op gesabbeld kan worden. Rowan heeft een geweldig assortiment met zuivere kleuren,

Mijn 2 bunny's zitten gezellig op mijn buro, behalve als de kleintjes komen, dan worden ze het hele huis door gesleept.












fijne week...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten