PRICACY

vrijdag 18 december 2015

HERTEN als HOBBY

                               



                                                     






Herten, zijn we er niet allemaal dol op. Met hun lieve ogen en mooie bambi-kleur.

Nou, ik tot op zekere hoogte.
Wij wonen in een gebied waar ze in overvloed rondlopen en overvloed is echt overvloed. Regelmatig ik zie ze in de vroege ochtend in groepjes in mijn tuin. Ze kijken me dan zo onschuldig aan, terwijl ze werkelijk alles kaal staan te vreten.
Ze laten zich niet door mij afschrikken, kijken even op en gaan weer rustig verder met knabbelen. Uren kan ik naar ze kijken. Het blijft bijzonder om ze zo dichtbij te hebben.

Ik ben mini-hertjes aan het verzamelen, rond ieder kerst koop ik er 1, ze staan gezellig voor het raam naar buiten te kijken naar hun grote soortgenoten.

Ook de kerstkaarten staan bij mij vaak in het teken van herten, dit jaar maak ik ze zelf met een fraaie stempel van antlers afkomstig van The English Stamp Company.

Tot slot, wil ik jullie verrassen met een prachtige kleurplaat. Nee, niet voor de kinderen maar voor je zelf. Even een " zen " moment in deze drukke tijd. Gewoon doen, met simpele kleurpotloodjes, of zwart wit, maakt niet uit. Het brengt je ontspanning, rust, plezier en haalt je uit je allerdaagse beslommeringen. Je verliezen in iets creatiefs. Want dat is wat een hobby is, je doet in feite wat kinderen gewoon " spelen " noemen. 

Je kan deze en nog vele andere gratis dowloaden (klik hier ).








fijne weekend...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten