PRICACY

vrijdag 8 januari 2016

projecten voor het nieuwe jaar













                  





De winterslaap is voorbij en het nieuwe jaar is weer in volle gang. Het is in de ochtend nog lang donker en de zon komt pas laat op. Heel voorzichtig piept hij om half 10 tussen de bomen omhoog. Het weer blijft te zacht en de voorjaarsbloeiers komen al uit. Veel te vroeg voor de tijd van het jaar, maar wel grappig om te zien.
Het huis ruikt naar de hyacintjes, die ik voor de feestdagen in een grote mand heb gezet.

Ik ben begonnen mijn projectjes uit de kast tevoorschijn te halen, die ik in 2016 in ieder geval af wil hebben voor ik aan wat nieuws begin.

Mijn CAL 2014 schiet al lekker op, moet ook wel want hij moet in maart klaar zijn. De mand met bolletjes wordt langzaam aan leger, maar ik heb gelukkig genoeg om hem helemaal af te maken.
Mijn little rabbit ligt zoet te wachten tot hij aan de beurt is.
En mijn borduurwerk wil ik echt deze zomer afmaken, nog twee dametjes en dan wordt het een mooi kussen.
Ik ben in een nieuw opschrijfboekje begonnen voor ideetjes. Soms stroomt mijn hoofd zo over van ideeen... Want ik blijf wel dromen over alles wat ik nog zou willen gaan maken.

Dit weekend ga ik in ieder geval gehaktballen in belgisch bier maken, een beproeft recept, ik kan het jullie aanraden.

Heb jij nog leuke projecten liggen voor het nieuwe jaar?

Fijn weekend....







2 opmerkingen:

  1. De stip&haak knuffels zijn toch wel erg leuk om te haken. De struisvogel is bijna klaar. Mama heeft verscheidene Noorse truien, streepjestruitjes en wollenjasjes afgezet met wat pluizigs voor junior gemaakt...en het jaar is nog maar net begonnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marjolein,
      Dat belooft een heleboel moois dit jaar, ik ben benieuwd naar je struisvogel !!
      Groetjes Manon

      Verwijderen