PRICACY

vrijdag 29 januari 2016

SPRINGTIME IN THE AIR














                                         


Kennen jullie dat ? : het gevoel dat het voorjaar in de lucht zit.

Ik weet, het is nog veel te vroeg in het jaar, maar soms voelt het ineens als voorjaar. Het ruikt lekker, je hoort vogeltjes zingen en het blijft al wat langer licht.
Binnen staan wat takken afgeknipt van een boom die bij de buren in de storm was omgegaan. Ze staan in de mooie vaas van opa en beginnen langzaam uit te lopen met katjes. Ze doen me aan het voorjaar denken.

Dit weekend wordt het regenachtig weer. Dan ga ik rösti met mierikscreme en groente salade maken, een beproeft recept, heerlijk, makkelijk en voedzaam. Laat je niet verleiden tot het gebruiken van de kant en klare rosti, want dat heeft niets met dit zwitserse aardappelgerecht van doen. 
Toepasselijk muziekje erbij, dan komt het helemaal goed.

ik wens jullie een heel fijn weekend....


6 opmerkingen:

  1. Jij ook een fijn weekend! Hier stormt het lekker maar wel met een bos tulpen op tafel! En op de bank mijn cal 2016 met restjes wol....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook een fijn weekend,
    Ben benieuwd naar je CAL
    Groet
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk is dat, met een mooi pennetje tekeningetjes maken, ik maak dan geen letters maar zentangels

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor je reactie,
    Leuk dat we allebei de liefde voor pennetjes delen
    Groet
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yep dat recept maakte ik ook eens...heerlijk! En wat een leuk muziekje! Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leuk dat je dit receptje ook eens maakte, het valt hier zeer in de smaak
      groet
      Manon

      Verwijderen