PRICACY

vrijdag 18 maart 2016

HELLO SUNSHINE, I AM HOME AGAIN

















Daar ben ik weer, terug van een vakantie vol zee, wind en zon. 
Even helemaal niets, in een andere wereld.
Elke dag zwemmen, tekenen, wat rond slenteren, bruin worden zonder in de zon te zitten en verder geen zorgen aan je hoofd.
Wat knapt een mens daar van op.

Maar wat is het ook weer heerlijk om thuis te zijn, zeker met dit mooie voorjaarsweer.
Hopelijk blijft het nog even zo. Zo niet, ook goed, want er is in de tuin genoeg te doen.
Ik kan niet altijd lui blijven.

Ik wens jullie een heel fijn weekend...







7 opmerkingen:

  1. Goede middag ..ik kwam toevallig op je blog terecht ..
    en ik kwam helemaal in de vakantiestemming ,van je mooie
    foto's ..wat een mooie plek ...
    ik wens je ook een fijn weekend
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je reactie. Welkom op mijn blog.
      met warme groet Manon

      Verwijderen
  2. Wat een mooie foto's! Het is vast een heerlijke vakantie geweest! Hopelijk gaan we hier nu ook een goed voorjaar in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom thuis Manon! Je kan er weer even tegen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je reactie. Gezellig dat je langs komt op mijn blogje
      Fijn weekend. Groet Manon

      Verwijderen
  4. Ohh.. wat heerlijk om even in warme sferen te vertoeven! Zeker nu het hier nog steeds zo koud is lijkt me dat zooo lekker ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig die foto van die meeuw! De warmte straalt van je foto's af...heerlijk nagenieten! Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen