PRICACY

vrijdag 29 juli 2016

THE PERFECT PRESENT















In het kader van het laatste blogje van de maand
kom ik dit keer niet met een recept of kookboek,
maar met een uiterst handig hulpje in de keuken.

 Mijn lieve buurvrouw kwam voor mijn verjaardag 
aan met de gadget van de eeuw. 
Ik had het echt nog nooit gezien,
uitzonderlijk voor een kookspullen-liefhebster als ik.

Het is een siliconen deksel van VIANCIN
om je schalen, glazen of mokken af te dekken.
Misschien vertel ik jullie niets nieuws,
want ze bestaan al een tijdje, blijkbaar.

De deksel trekt zich onmiddelijk vacuum als je hem op de schaal legt
je kan hem aan de deksel omhoog tillen.

Het kan tegen de ijskast, magnetron, 
de oven tot 220gr en de afwasmaschine.
Is in verschillende designs
te verkrijgen in de beter kookwinkel
en online.

Je hoeft dus niet meer te worstelen met dat vreselijke vershoudfolie.
De deksels zijn er in meerdere maten en werken perfect.
Ze houden deze zomer mijn eten en drinken beestjes vrij.

Dank lieve buurvrouw!


fijne week....






(dit artikel wordt niet gesponserd)


9 opmerkingen:

  1. Ik kende het ook niet. Wat een geweldig handigheidje en een heel attent cadeau.
    Ik wens je een fijn weekend, X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er ook nog eens erg vrolijk en gezellig uit zo'n bloem mooi hoor:-)

    fijn weekend gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was er ook niet mee bekend ,nu wel ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt inderdaad superhandig, want ik zit ook steeds te klungelen met vershoudfolie...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat grappig !
    Ik heb het nog nooit gezien.
    Heel erg praktisch.


    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk!! Ik herken hem direct, heb er een gekregen van mijn broer en schoonzus. De mijne is in de vorm van een druivenblad met druifjes erop: erg leuk en vooral praktisch. Hier ga je zeker veel plezier aan beleven, Manon!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ken hem niet maar het lijkt me reuze handig

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een paar jaar geleden kocht ik er een aantal in Duitsland; ideaal!
    Ik ben ook fan :-))
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen