PRICACY

vrijdag 12 augustus 2016

THE PERFECT SUMMER




















































het is dit jaar de meest perfecte zomer
ik weet, we hebben nog wat weekjes
maar nu de schaduwen langer worden
en het weer vaker verslechtert,
kon ik het niet laten om
alle mooie foto's die we met z'n allen
als familie gemaakt hebben,
 terug te kijken.

ik geef jullie in vogelvlucht een beeld
van mijn perfecte zomer.

van de geboorte van onze kleindochter Lotte,
ons bezoek aan onze zoon en zijn gezin in Singapore,
lopen langs het strand,
vingerverven als het buiten regent,
een vuurtje stoken in een oude wastrommel
tot de overvloed van onze tuin.

mijn kleindochter staart naar de zee
en denkt vast...
wat een zomer!!


fijn weekend.

geniet nog van het mooie weer.....





12 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's! Geweldige zomertijd had je... als we nu een beetje kritisch mogen zijn... de zon waren we wel vaak kwijt... of is dat aan 't zeetje anders?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een genietmomentjes waren er voor jullie! Het is ook maar net hoe je de zomer beleefd. Wij zijn niet op vakantie geweest en hebben de zomer toch wel als wisselvallig ervaren...
    Je bent overigens echt goed in fotografie! Ik geniet van al je mooie plaatjes, ook in eerdere blogberichten...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een erg mooi overzicht van je zomer.
    Ik hoop,dat we nog enkele weken mooie dagen zullen krijgen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een zomer, de een vind het niks en voor d eander is het goed,
    als je honden hebt is het altijd goed, want je moet er altijd uit, come rain come shine,
    die pruimpjes...
    reine claude..... ohhhh ik had ze zó graag gehad, maar er staat een andere soort aan mijn boom...
    ik zal ze moeten kopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi aandenken aan deze zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie sfeerfoto's! En je hebt volkomen gelijk in jouw geval dat je het de perfecte zomer vindt!
    Ps: Wat een schat van een hond ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat was t heerlijk twee weken in zeeland, zonnigste plekje van Nederland, intens van genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Manon,
    Wat een heerlijke post. Zulke mooie foto´s. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleindochter (lief kaartje). Prachtig als je zo kunt terugkijken en kunt zeggen dat je een pracht zomer had. En hij is nog niet eens voorbij.
    Geniet nog maar even langer...
    Fijn weekend,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik begrijp de titel van je blogbericht volkomen <3
    Wat mij betreft wordt al ons geluk overgoten met zonnestralen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi. Een zomer die niet meer stuk kan :-)
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOW! Wat een machtig mooie plaatjes van jouw zomer Manon! Het genieten straalt er van af! Hopelijk volgen er nog vele mooie dagen, al zou je het vandaag niet zeggen ;o) Lieve groet!!

    BeantwoordenVerwijderen